درام پرینتر اچ پی 203dw | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با قطعات مصرفی پرینتر لیزری اچ پی 203dw نکاتی را بررسی و خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در ارتباط با مشخصات این سری از پرینتر های اچ پی ، لازم است بدانید. که اینگونه از ماشین های اداری به عنوان چاپگر های کارتریج و درام جدا به حساب می آیند. پرینتر لیزری 203 نیز همانند خیلی از پرینتر های دیگر همچون 177 ، 176 ، 1025 ، 227 و سایر پرینتر های دیگر از کارتریج و درام جداگانه استفاده می کند. درام این دستگاه با کد 32A طراحی و به بازار عرضه شده است. لذا پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی تشخیص اصالت کالا و خرید قطعات مصرفی پرینتر 203dw با ما همراه شوید.

 

درام پرینتر

درام را می توان به عنوان قلب تپنده ی کارتریج و قطعات مصرفی پرینتر های اچ پی معرفی نمود. اهمیت این قطعه در چاپ بسیار بالا و مهم می باشد. در همین راستا ، در بسیاری از مواقع هنگام سرویس و یا شارژ کارتریج ما شاهد تعویض این قطعه می باشیم. درام چاپگر های اچ پی برای انتقال تصویر شما به کاغذ استفاده می شود. درام چاپگر چیست؟ همچنین درام چه کاربردی در پرینتر لیزری اچ پی 203DW دارد. ؟، چگونه کار می کند و چه زمانی دستگاه نیاز به تعویض درام پیدا می کند. ؟

به طور کلی وظیفه ی درام در پرینتر های اچ پی انتقال تصویر یا اسناد به روی رسانه می باشد. این قطعه گاه به صورت مستقیم بروی کارتریج و گاه به صورت جداگانه تحت عنوان یونیت درام درون پرینتر های لیزری قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که این قطعه به ما اجازه می دهد تا در صورت نیاز آن را تعویض و از یک درام سازگار جدید استفاده کنیم. ایراداتی همچون خط ، سایه ، کمرنگی چاپ و … می تواند مربوط به درام باشد. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با تخلیه ی تونر زائد درام کیت های اچ پی وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

 

درام پرینتر

 

نمایندگی پرینتر های HP | درام پرینتر اچ پی 203dw

کیفیت و نوع چاپ پرینتر موضوع مهمی در پرینتر های لیزری اچ پی به حساب می آید . در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی چاپ و نوع کار پرینتر لیزری HP 203dw بیشتر آشنا شویم. در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری 203 به عنوان یک پرینتر لیزری مشکی ، با نوع کاربری تک کاره طراحی و به بازار عرضه شده است. همین موضوع باعث شده. تا بسیاری از کاربران که به دنبال خرید دستگاه های تخصصی چاپ می باشند.  203dw را در سبد خرید خود قرار داده و از آن استفاده نمایند.

در نظر داشته باشید که این دستگاه با تکنولوژی چاپ A4 به عنوان یک دستگاه اداری و خانگی به بازار عرضه شده است. در زمینه ی قطعات مصرفی لازم است بدانید که پرینتر HP 203dw که از کارتریج HP 30A و درام HP 32A استفاده می نماید. کیفیت چاپ این دستگاه با توجه به قطعات اورجینال شرکتی 1200 نقطه در اینچ محاسبه شده است . همچنین توانایی چاپ کارتریج های HP 30A با توجه به استاندارد های لازم 1600 برگ معرفی شده است.

 

نمایندگی پرینتر های HP

 

تشخیص درام اورجینال | نمایندگی جنوب تهران

امروزه ما شاهد تنوع بسیار زیاد قطعات مصرفی همچون کارتریج و درام در بازار می باشیم. بسیاری از این قطعات جهت استفاده ی پرینتر های لیزری در بازار عرضه شده اند. که متاسفانه بسیاری از این قطعات دارای کیفیت و کوالیتی مناسبی نمی باشند. همین موضوع باعث می شود تا کاربران نسبت به خرید قطعات مصرفی در پرینتر های حساس ، توجه ویژه ای داشته باشند. از این رو پیشنهاد می شود تا جهت خرید کارتریج ، درام اورجینال و شارژ کارتریج های HP به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی مراجعه نمایید.

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با سوالات متداولی که در ارتباط با خرید قطعات مصرفی را با یکدیگر بررسی خواهیم نمود. بخش اول بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی جای گذاری این قطعات سوالاتی را مطرح نموده بودند. در نظر داشته باشید که جای گذاری یونیت درام به سادگی کارتریج ها می باشد. شما می توانید در قسمت بالای کارتریج ، درام خود را قرار دهید. سوال دیگری که کاربران پرسیده بودند در ارتباط با نحوه ی سرویس یونیت ها می باشد. پیشنهاد می شود تا درباره های زمانی مشخص ، پس از شارژ کارتریج یونیت درام. خود را نیز به نمایندگی جهت سرویس ، تعمیر و تخلیه تحویل دهید. با ما همراه شوید | درام پرینتر اچ پی 203dw

 

 

تشخیص درام اورجینال | نمایندگی جنوب تهران