خدمات لپ تاپهای اچ پی در شرق تهران | این متن از ویدئوی یکی از کاربران لپتاپهای اچ پی برای ارتقا رم هست ( همراه با ویدئو دیده شود ) اولین کاری که باید انجام بدین اینه که حتما لپ تاپو خاموش کنین. باتری رو در بیارین. مطمئن بشین که تو حالت باز (unlock) قرار داره، الآن تو حالت باز هست ولی از باز بودنش مطمئن بشین. بعد این رو بیرون بکشید و اینجوری باتری خارج می­شه. معمولا من بعد از اینکه باتری رو درآوردم دوست دارم که دکمه پاور رو برای چند ثانیه نگه دارم تا همه شارژ باقیمانده خارج بشه. خوب، بعد از اینکه این کارو انجام دادین همه پیچ­ها رو از زیر خارج کنین.

 

 

 

خدمات لپ تاپهای اچ پی

یک، دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت، هشت، نه، ده، یازده، دوازده، سیزده پیچ از اینجا، دو تا هم اینجا دارین تا این کاور رو جدا کنین.بعد از اینکه این دو تا رو باز کردین کاور رو خارج کنین. ممکنه به یه وسیله اهرم مانند نیاز داشته باشین یه یک چیزی که بتونین انگشتتون رو زیر این ببرین، چون این گیره­ها اینجا هستن و بعد این یکی برای درایو سی دی. خوب مطمئن شین که درایو سی دی اینجوری خارج شده. بعد از اون سه تا پیچ در زیر اینجا هستند. یک، دو، سه. این سه تا رو در بیارین و زیر اینجا هم یک، دو، سه تا پیچ، اینجا هم یک پیچ برای قسمت­ وایرلس وجود داره که باید در بیارین. برای اینکه راحت­تر باشه می­تونین اول آنتن رو خارج کنین. از عقبش در نزدیک­ترین قسمت متصل به کانکتور به بالا فشار بدین، فقط خمش کنین و به این شکل خارج می­شه. این یکی رو هم مثل قبلی فقط به بالا بکشین و هر دو رو از توی گیره­ای که اینجاست بیرون بیارین. برای کارت وایرلس فقط پیچ­ها رو باز کنید و مورب نکنین و بیرون بکشین، به این شکل بیرون بکشین. می­تونین رم رو اینجا ببینین. اجازه بدین نشونتون بدم.

 

خدمات لپ تاپهای اچ پی

 

اینجا یک 8 گیگ نصب شده، برای شما می­تونه 2 گیگ یا 4 گیگ باشه می­تونین ببینین که این 8 گیگه، 12800، ddr3 PC3l. خوب یک بار که همه پیچ­ها رو خارج کردین کاری که می­خوایم انجام بدیم اینه که برگردونیم و کمی بازش کنیم، من می­خوام از ناخنم استفاده کنم، شما می­تونین از یه اهرم مانند استفاده کنین و بذارین توی این فاصله اینجا و اینجوری فشار بدین. اگر از کنار شروع کنین راحت­تره. به این صورتی که پیش میره می­تونین جدا کنین، اینجوری انجام بدین و دور تا دور رو باز کنین.

 

 

ارتقا رم لپتاپ های HP در تهرانپارس | خدمات لپتاپهای اچ پی

این قسمت رو با احتیاط انجام بدین چون ممکنه این قسمت پلاستیکی رو بشکنین. قسمت عقب یکم مهارت می­خواد. چیزی که برای قسمت عقب می­خواین اینه که همه گیره­ها رو باز کنین. لبه رو بگیرین و بکشین. چیزی که فراموش کردم بگم اینه که قبل از اینکه این پنل رو خارج کنین اول باید کیبورد رو بیرون بیارین. به سختی دیده می­شه ولی کاری که باید انجام بدین اینه که این گیره­هایی که در قسمت بالا و گوشه هستند رو باز کنین. و با وسطی شروع می­کنم و کاری که معمولا انجام می­دم اینه که این وسیله رو از وسط به دو طرف حرکت می­دم تا جایی که احساس کنم به گیره رسیدم، مثل این و بعد می­تونین لبه­ها رو به این صورت انجام بدین.

 

ارتقا رم لپتاپ های HP در تهرانپارس

 

من معمولا وقتی در طول لبهکیبورد حرکت می­کنم از دستم برای بالا نگه داشتنش استفاده می­کنم. یکی دیگخ رو پیدا کردم و بعد به این صورت بازش می­کنم. من الآن با یک دست انجام دادم، شما می­تونین با دو دست انجامش بدین. در طول لبه حرکت کنین و ببینین گیره­ها کجا هستن. یکی دیگه هم اینجاست و بازش کنین. یکی دیگه هم اینجاست و بازش کنین. خوب، همه گیره­ها باز شد. حین بیرون آوردنش من این پایین رو یکم فشار می­دم تا به این شکل یکم انعطافش بدم و این گیره­ها به راحتی خارج می­شن. خوب، به این صورت، طرفدیگه همبه همین شکل. برای آگاهی بیشتر از سایت های زیر مجموعه به hp-laptop.ir مراجعه کنید بعد از اون باید یکم زاویه بدین چون می­بینین که این زیر کابل­ها هستن. کاری که می­خواین انجام بدین اینه که این رو به این شکل بالا بکشین.  اهرمش کنین و این کابل این شکلی بیرون میاد. وقتی بر­می­گردونینش به طور مشابه مطمئن شین که این قسمت بالاست، بعد کابل رو به عقب بکشین. ممکنه یکم سفت باشه، اینجا گیر کرده. بیا دیگه، بیا. گیر کرده، دوباره فشار می­دم و تلنگر می­زنم.  بفرمایید. خوب این زیر یکم گرد و غبار هست. من الآن بیشترش رو پاک کردم. ولی معمولاً وقتی گرد هست باید از یک مسواک استفاده کنین تا تمیز بشه. خوب دو تا اتصال دیگه هماینجاست. باید این­ها رو هم دربیارین تا این­ها رو بلند کنین.

 

چگونه کارشناس لپ تاپ خود باشیم ؟
خدمات لپ تاپهای اچ پی

 

 

چگونه کارشناس لپ تاپ خود باشیم ؟

بعد تب­های آبی کوچیک رو می­گیرین و می­کشین. با این تب هم همین کار رو می­کنین، با دقت بگیرین و کابلی که تا زدن رو فشار ندین. اگر زیاد فشار بیارین بهشون آسیب می­زنین. سپس زیر اینجا پیچ هست، یک، دو، بیاین اینجا رو نگاه کنیم، با دوربین به سختی دیده می­شه، ببخشید، یک، دو، سه، چهار، پنج. خوب پس پنج تا این زیر دارین. بعد از اون می­تونین برین باز کردن بقیه جاهایی که نمی­شد. در طول لبه ادامه بدین. من الآن این گوشه ها رو باز کردم. تا وقتی که دارم از این یکی استفاده می­کنم اگه اجازه بدم نیروی جاذبه بهم کمک کنه راحت­تره.  اساساً با قرار دادن ناخنتون توی این فضای مابین، بکشینش. خوب، دور تا دور رو باز کنین. همه گیره­ها باز شدن. هنوز یه گیره محکم اینجا مونده. خوب همه رو که انجام دادین،گوشه عقب مثل این یکم مهارت می­خواد، ولی یکبار که اینجا رو بالا بکشین راحت­تر آزاد می­شه. ادامه بدین و سعی کنین به جلو بکشین. اینجوری انجام بدین و اینو تکان بدین و به این شکل خارج می­شه. میبینین که چجوری پد لمسی و دکمه پاور علامتگذاری شدن. می­بینین من این زیر رو با مسواک تمیز کردم و گردهارو خارج کردم. و از یک دستگاه باد قوی استفاده کردم. دستگاه کوچیک can نمی­تونه این کار رو کنه، من از یک دستگاه الکتریکی به نام sidekick blaster با یک metro vac استفاده کردم. که این شکلی هست.

 

 

اتصالات را بررسی کنید
خدمات لپ تاپهای اچ پی

 

اتصالات را بررسی کنید

اتصال LCD رو اینجا دارین. جک DC زیرشه، برای تعویضش باید کل برد رو بردارین. من قصد ندارم برد رو خارج کنم. اینجا اسپیکر رو می­بینین. یکی از سیم­ها کل این مسیر رو میره تا به این اسپیکر برسه. و بعد تیپ سیم از این اسپیکر به برد می­رسه. بعد آنت­های بی­سیم رو می­بینین اینجا، زیر برد می­رن. اتصال درایو اپتیکال رو دارین. اینجا هم اتصال این پرت­های بغل و چراغ­ها رو دارین. برای خارج کردن درایو هارد کاری که باید انجام بدین اینه که باید اینو خارج بردارین و در واقع باید این پیچ­ها رو باز کنین. نمی­دونم چرا این­ها رو این بالا می­گذارن، باید زیر بگذارن. چون محتمل­تره که بخواین درایو هارد رو عوض کنین تا اون کابل رو. وقتی که می­خواین کابل رو خارج کنین دقت کنین. من به کابل ضربه شدید نمی­زنماین اتصال رو فشار می­دم تا بیرون بیارمش. چون کابل شکننده­ست.

 

با کارشناسان اچ پی لپ تاپ های خود را بروز کنید
خدمات لپ تاپهای اچ پی

 

با کارشناسان اچ پی لپ تاپ های خود را بروز کنید

خوب اینجوری انجامش بدین. بکشین بالا و می­تونین خارجش کنین. خوب حالا بهش رسیدین. می­تونین هارد درایو رو دربیارین. اول پشتش رو بالا بکشین، چون این چیزها تا این شیارها توسعه داده شدن و بعد اینها رفته این زیر. پس من اول باید برد رو دربیارم. بعد می­تونین انجامش بدین و بعد پشتش رو تکان بدین و بیرون بیارین. این یک اتصال SATA هست. به طور مستقیم بکشین و بیرون بیارین. باید برم بین شیار اینجا، چون گاهی می­کشین و باعث شکستن بند کاور می­شین. پس با ناخنم بینشیار می­رم و در امتداد SSD یا هارد درایو فشار میارم و به این شکل بیرون میاد. لینک های مفید نمایندگی اچ پی در شرق نمایندگی اچ پی در شرق تهران / نمایندگی لپتاپهای اچ پی مرکز شرق / خدمات لپتاپ در شرق تهران / تعویض قطعات لپ تاپ در شرق تهران / امور مشتریان شرقhp | خدمات لپ تاپهای اچ پی در شرق تهران