تعویض کارتریج نمایندگی اچ پی دردشت | همانطور که میدانید نمایندگی رسمی اچ پی در تهران در جهت کسب رضایت کاربران خدمات متمایز خود را در زمینه قطعات مصرفی و کارتریج های اچ پی شروع نموده است. ما در نمایندگی دردشت و شرق تهران حضور پیدا کردیم تا بتوانیم با بررسی خدمات نمایندگی ، اطلاعات بیشتری را در زمینه ی کارتریج های شرکتی و اورجینال اچ پی خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. همچنین ما در نمایندگی اچ پی، دردشت تصمیم داریم. تا در ارتباط با پرینتر لیزری پر طرفدار 177 نیز کارشناسی و بررسی های مورد نظر شما کاربران را انجام داده. و مزایا و معایب این لیزرجت HP color را خدمت شما کاربران گرامی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اچ پی 177 لیزری رنگی با ما در ادامه همراه باشید.

 

تعویض کارتریج

کارتریج ..! این واژه برای بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان ماشین های اداری آشنا می باشد. پیش از اینکه بخواهیم به صورت تخصصی این بخش را بررسی کنیم باید اضافه نماییم که کارتریج ها توسط اچ پی با نام و کد های مختص به خود ساخته می‌شوند. همچنین کارتریج های هر کدام از ماشین های اداری با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور کلی کارتریج ها در دو دسته ی لیزری و جوهر افشان تقسیم بندی شده اند. با این تفاوت که ما در روند کارتریج های لیزری شاهد دو دسته ی کارتریج لیزری مشکی و کارتریج لیزری رنگی می باشیم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های سازگار با چاپگر خود ،  همراه کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی باشید همچنین می توانید با خرید از نمایندگی رسمی، در جشنواره تابستانه HP حضور پیدا کرده و از خدمات نمایندگی رسمی بهرمند شوید..

اما مهمترین موضوع در ارتباط با تهیه ی کارتریج ها ، نحوه ی خرید و اصالت آنها می باشد. کارتریج های لیزری و جوهری عموما با کیفیت های متفاوتی در بازار دیده می شوند. اما مهمترین موضوع در ارتباط با آنها ، نحوه ی تشخیص اصالت این قطعات مصرفی مهم می باشد. مطمئن ترین راه ، برای خرید قطعات مصرفی اچ پی مراجعه به مارکت های مجاز کمپانی HP می باشد. شما می‌توانید از طریق مراجعه و یا ارتباط تلفنی کارتریج های سازگار با دستگاه خود را تهیه نموده و در سریعترین زمان تحویل بگیرید.

 

تعویض کارتریج تعویض کارتریج

 

 

HP177FW

طی درخواست های مکرر کاربران در ارتباط با عملکرد و سامانه ی فروش چاپگر ، 177FW ، تصمیم گرفتیم تا در این بخش حسابی این دستگاه را بررسی نموده و مزایا و معایب آن را خدمت شما کاربران گرامی اعلام نماییم . در ادامه با ما همراه باشید. پس ز اینکه دستگاه HP 177 را سفارش دادید و تحویل گرفتید باید دستگاه را جعبه گشایی یا به طور عامیانه تر آن را آنباکس کنید. هنگامی که درب جعبه این پرینتر را باز می‌کنید با یک دستگاه به رنگ مشکی مواجه خواهید شد. علاوه بر چاپگر درون این جعبه کاتالوگ . یک کابل usb ، یک سی دی درایور و یک کابل برق قرار گرفته است. از طریق بروشور این محصول می توانید به آسانی نحوه کار با چاپگر 177fw را به صورت مقدماتی یاد بگیرید.

 

HP177FW

 

این محصول یک چاپگر لیزری چهار کاره ، می باشد. که با توانایی چاپ به صورت لیزری رنگی طراحی و به بازار عرضه شده است. وزن تقریبی این دستگاه با کارتریج حدود 16 کیلوگرم می باشد. نوع کاربری این دستگاه به دلیل چهار کاره بودن آن ، اداری و سازمانی در نظر گرفته شده است. از سری مشخصات فنی این دستگاه می توان به رزولوشن چاپ 600dpi و توان ماهیانه چاپ ، 20000 برگ اشاره نمود. لازم به ذکر است که چاپگر 177FW از سری چاپگر های وایرلس دار کمپانی اچ پی می باشد. شما می توانید به آسانی از طریق گوشی هوشمند خود و به شکل بیسیم به دستگاه متصل شوید.

 

کارتریج HP 130A

کارتریج لیزری رنگی 130A که همواره با کد CF350A رنگ مشکی ، CF351A رنگ آبی ، CF352A رنگ زرد و CF353A رنگ قرمز شناخته می شود. این کارتریج به عنوان کیت 130A در چهار رنگ سازگار با چاپگر چهار کاره ی لیزری رنگی HP 177 می باشد. به طور کلی این کارتریج به صورت استاندارد توانایی چاپ 1200 تا 1300 برگ را به کاربران و مصرف کنندگان می دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی تشخیص اصالت و خرید کارتریج 130A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

کارتریج HP 130A
تعویض کارتریج