تعویض لولای HP | نمایندگی گرگان رسمی لپتاپ اچ پی ، در این پست سعی داریم تا بیشتر در رابطه با نحوه ی تعویض لولا های لپ تاپ اچ پی  آشنا شویم. یکی از مهمترین وظایف بر عهده ی لولا ها چفت و بست لپ تاپ های اچ پی می باشد. به هر حال در این قسمت می می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه می توان با باز کردن لپ تاپ ، لولا ها را تعویض نمود . با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

تعویض لولای HP

همچنین توجه داشته باشید که در این پست ما از لپ تاپ اچ پی نوت بوک ، استفاده می نماییم. شما نیز می توانید طبق چند روش اعلام شده ، مسیر تعویض را پیش بگیرید تا بتوانید ، لولای لپ تاپ خود را تعویض بنمایید. همچنین برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید. شما می توانید برای تعمیرات فن لپتاپ hp ، روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

تعویض لولای HP
تعویض لولای HP

 

بدون هیچ مقدمه ایی سعی می کنیم تا با انجام چند مرحله ، آموزش خود را رو به جلو ببریم. برای شروع در مرحله ی اول تنها کافیست تا چند قطعه را از لپ تاپ جدا نمایید. اولین قطعه مربوط به باتری می شود. باتری را از لپ تاپ جدا کرده تا بتوانید پیچ های قاب D لپ تاپ اچ پی را باز نمایید.

 

تعمیرگاه سخت افزار لپ تاپ اچ پی |تعویض لولای HP

همچنین درپوش زیرین و قاب هارد را از پشت لپ تاپ جدا نمایید.توجه داشته باشید که شما باید تمامی پیچ های مربوط به برد و صفحه نمایش را جدا نمایید. تا ، صفحه نمایش به طور کل برای شما قابل دسترس شود. توجه داشته باشید که تمامی اتصالات و مسیر کابل ها را به خاطر بسپارید که در مراحل آخری برای بستن مجدد لپ تاپ HP ، با مشکل مواجه نشوید.

 

تعمیرگاه سخت افزار لپ تاپ اچ پی |تعویض لولای HP
تعویض لولای HP

 

زیر صفحه ی نمایش دقیقا بالای هر طرف از لولا ها پیچ های پره ایی 2.5 میلیمتری موجود است. وظیفه ی این پیچ ها اصتال لولا ها به صفحه ی نمایش لپ تاپ های Notebook envy اچ پی می باشد. پیچ مربوط به این قطعه را باز کرده و با احتیاط با فشاری کوچک ، لولا را از قالب جدا نمایید. مشابه این کار را برو لولای دوم لپ تاپ خود پیاده کنید. همچنین شما می توانید برای تعمیر LCD لپتاپ HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ما تماس حاصل فرمایید.

 

اتصالات صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی در گرگان

در این مرحله ما موفق شدیم تا ، قاب لولا را از اتصال بین بدنه و صفحه نمایش جدا کنیم. کابل های آنتن بی سیم را از کانال مسیریابی در پوشش لولا جدا کنید. لولا ها ی اصلی لپ تاپ با پیچ ها 3 میلی متری به بدنه متصل شده اند. برای تعویض این قطعه نیاز است تا شما این پیچ ها را کاملا باز نمایید. همچنین شما می توانید با استفاده از ویدیوایی که در ابتدای صفحه موجود می باشد، مراحل تعویض را پیش ببریم.

 

اتصالات صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی در گرگان
تعویض لولای HP

 

برمی گردیم به سراغ بحص اطمینان یعنی تعویض لولا ها ، پس باز کردن پیچ های 3 میلمتری مختص به اتصال لولا به بدنه ، تقریبا نصف راه را به درستی پیش رفته اید. توجه داشته باشید. که اگر تخصص کافی در این رشته ندارید ، بهتر است دستگاه خود را تحت نظر کارشناسان ما در نمایندگی رسمی سخت افزار لپ تاپ اچ پی قرار دهید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگو شما عزیزان خواهند بود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با کاشناسان ما از طریق شماره ی 89392 در ارتباط باشید.

 

 

تعمیر برد لپاپ HP Envy در نمایندگی اچ پی شهرستان ها

پس از اینکه لولا های جدید را ، خریداری نمودید ، باید معکوس روش های اول را برای نصب آن استفاده کنید. مرحله ی اول برای بستن این لولا ها ، در آوردن لولای قدیمی و جایگزین کردن آنهاست. پس از اینکه جایگزینی را انجام دادیم باید پیچ های مربوط به درب را ببندید. سپس پس از انجام بستن پیچ دو طرف لولا باید به سراغ قاب محافظت کننده ی آنها برویم تا بتوانیم آنها را جا بزنیم.

 

تعمیر برد لپاپ HP Envy در نمایندگی اچ پی شهرستان ها
تعویض لولای HP

 

توجه داشته باشیدکه بحث جای گذاری لولا ها امری مهم در انجام کار های سخت افزاری لپ تاپ اچ پی به حساب می آید. اما در نظر داشته باید که شما باید تمامی ، مراحل سیم کشی و کابل های ارتباط را به خاطر داشته باشید تا بتوانید در این مرحله هر کدام از آنها را سر جای خود قرار دهیم .

 

تعویض قاب لپ تاپ HP در نمایندگی مجاز  مرکز

پس از اینکه تمامی اتصالات را در سر جای خود قرار دادید. نوبت به آن رسیده تا به سراغ پین کردن صفحه نمایش با کیبورد بروید. تمامی پیچ ها را طبق الگو به صفحه نمایش ببندید تا بتانی در ادامه روند کاری لولای لپ تاپ را چک کنیم. در ادامه تنها نیاز است که شما مرحله ی آخر یعنی باید ، کیس هارد و قاب D را جا بیاندازید.

 

تعویض قاب لپ تاپ HP در نمایندگی مجاز  مرکز
تعویض لولای HP

حال نوبت به ، رسیده تا بتوانید لولای لپ تاپ خود را تست نمایید. اگر بدون هیچ رنده و قطعی توانستید از لپ تاپ استفاده نمایید . یعنی اینکه توانسته اید تمامی مراحل را به درستی طی کنید. در غیر این صورت می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی اچ پی .تمامی ایرادات سخت افزاری لپ تاپ خود را برطرف نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. با ما همراه شوید.