تعمیر فیدر اچ پی 428dw | تغذیه خودکار یا همان ADF درون پرینتر های چند کاره به عنوان یک ویژگی مهم و قابل اهمیت به حساب می آید. بسیاری از کاربران و کارشناسان پیش از خرید در نظر دارند تا دستگاه های خود حتما دارای قابلیت ADF باشد. و این آپشن اهمیت بسیاری برای این افراد دارد. به طور کلی ADF  یک ویژگی در پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی، دستگاه‌های فکس یا اسکنرها است که قابلت ها زیادی را به شما می دهد. به طور کلی کار کردن با ADF و قابلیت آن در دستگاه هایی چون HP 428 بسیار آسان می باشد و شما می توانید به سادگی و بدون هیچگونه مشکلی از این قابلیت درون دستگاه های خود استفاده نمایید.

 

تعمیر فیدر اچ پی

اگر دستگاه شما کاغذ نمی کشد و یا ایرادی اساسی در بخش چاپ ADF دارد شما مجبور به سرویس و یا تعمیر آن می باشید. در نظر داشته باشید که خود قطعه ی ADF از قطعاتی مصرفی و اصلی اعم از قطعات کاغذ کش ، موتور ADF  ، برد ADF و … تشکیل شده است. لذا در همین راستا این قطعه در دستگاه های لیزری ممکن است با مشکلات و مواردی رو به رو شوند. سرویس ADF : پس از مشاهده ی هرگونه ایراد همانند ، کشیده شدن کاغذ به صورت ناقص ، خط انداختن دستگاه ، عدم پیروی از دستور چاپ و … می توانید دستگاه خود را سرویس کنید.

با مراجعه به تعمیرگاه مجاز پرینتر های HP ، کارشناسان و تکنسین ها در سریعترین زمان می توانند قطعات ADF دستگاه شما را بررسی کنند. پس از بررسی و مشاهده ی ایراد ، شما می توانید با تعمیر ، سرویس و در نهایت تعویض قطعات اصلی یا جزئی پرینتر ، دستگاه خود را مجددا به مرحله ی چاپ مجدد برسانید.

 

 

تعمیر فیدر اچ پی

 

تعمیرگاه مجاز پرینتر

ممکن است شما هنگام استفاده از قابلیت ADF دستگاه های خود با مواردی چون خمیدگی ، پارگی ، خط افتادگی و سایر موارد مشابه در خروجی اسناد رو به رو شوید. این علائم به ما نشان می دهد که قطعه ی ADF یا همان منبع تغذیه ی دستگاهمان دچار ایراد شده است. در قدم اول برای بررسی بهتر، مطمئن شوید که از کاغذ های استاندارد بروی دستگاه خود استفاده می کند.در بسیاری از مواقع ممکن است. یکی از دلایل گیر کردن و یا مچاله شدن دستگاه استاندارد نبودن کاغذ می باشد. در نظر داشته باشید که اغلب پرینتر های لیزری به هیچ عنوان کاغذ های گلاسه ، کاغذ های ویزیت ، کاغذ های روغنی و … را پشتیبانی نمی کنند. از این رو نباید از این نوع کاغذ ها درون این دستگاه ها استفاده نمود.

بحث صدا ، مبحثی مهم در زمینه ی ماشین های اداری و به خصوص ADF ها می باشد. در نظر داشته باشید که اغلب اوقات ممکن است شما هنگام کار با صدا های ناهنجار از بخش ADF رو به رو شوید. صدا های ناشی از درون دستگاه عموما مربوط به بخش موتور یا بخش قطعات کاغذ کش ( شفت و سایر مکانیک های درون دستگاه ) می شود. در هنگام مواجه شدن با ایرادات ایننین می توانید پس از تماس به تعمیرگاه مجاز نمایندگی رسمی HP مشکل خود را به راحتی حل نمایید.

 

 

 

تعمیرگاه مجاز پرینتر

 

پرینتر 428DW اچ پی |تعمیر فیدر اچ پی

پرینتر لیزری اچ پی HP 428dw از سری چاپگر های لیزری مشکی Multifunction اچ پی 428 از سری چاپگر های چهار کاره با قابلیت های چاپ ، کپی ، اسکن و فکس می باشد. چاپگر چهار کاره لیزری HP M428fdw، در دسته دستگاه های A4 لیزری می باشد. که در کنار اتصال به شبکه وای فای، قابلیت چاپ و اسکن و کپی دورو را به شما کاربران گرامی ارائه می دهد. اگر کمی با دقت به این دستگاه نگاه کنیم متوجه ی پورت USB تعبیه شده بروی این دستگاه می شویم. این دستگاه می تواند از طریق اتصال به حافظه های خارجی نیز اسناد ما را چاپ نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های سازمانی در نمایندگی HP با ما همراه شوید.

 

 

 

پرینتر 428DW اچ پی
تعمیر فیدر اچ پی

 

 

 

قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی همراه با ظرفیت نگهداری و مصرف انرژی با کم ترین حجم همه و همه باعث شده. تا نسل HP 428 به عنوان پرینتری مناسب و کاربر پسند به بازار عرضه شود.  این محصول از سرعت و کشش کاری بسیار بالایی برخوردار می باشد. در همین راستا از مشخصات و نوع کاربری آن در ادارات و سازمان ها استفاده ی زیادی می شود در نظر داشته باشید. که این دستگاه لیزری مشکی توانایی چاپ تا 38 برگ به صورت 1200 DPI در دقیقه به کاربران خود می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال و دریافت فکس در چهارکاره های اچ پی با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.