تازه های دنیای اچ پی | hp new world ، مطمئنا شما هم تا به امروز با محصولات کمپانی اچ پی آشنا شده اید. حتما هم می دانید که این کمپانی هر سال با کنترل روند عملکرد خود ، شروعی تازه برای سال جدید به همراه دارد. به صورت خلاصه کمپانی اچ پی در راستای تولیدات محصولات خود بسیار متعهد و استوار قدم بر می دارد. اولویت این کمپانی در وهله ی اول اضافه نمودن امکانات جدید به محصولات اداری و رایانه ای خود می باشد. در همین راستا ما هر ساله این محصولات را با آپشن های جدید تری مشاهده می کنیم. در نظر داشته باشید که قابلیت های جدید این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم در فضا های بیشتری سیر نموده و به راحتی به امکانات جدید دسترسی داشته باشیم.

تازه های دنیای اچ پی

اچ پی در به عنوان یک تولید کننده ی بسیار محبوب در سراسر دنیا به حساب می آید. به واسطه ی طراحی و عرضه ی محصولاتی همچون پرینتر ، کپی ، سرور ، لپ تاپ ، لوازم جانبی ماشین های اداری و رایانه ای ، می توان گفت کمتر کسی می باشد تا با این کمپانی آشنایی نداشته باشد. البته خدمات  این کمپانی نسبت به مشتریان خود نیز همواره زبان زد می باشد. کمپانی اچ پی در راستای کسب رضایت کاربران خود ، توانسته تا به صورت مجاز با ایجاد کارگاه ، مراکز فروش ، مارکت های رسمی ، نمایندگان فروش و … تمامی خدمات خود را به صورت گلوبال به کاربران و مصرف کنندگان خود ارائه دهد. شما نیز می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر با بخش تماس با امور مشتریان اچ پی hp center همراه شوید.

 

 

تازه های دنیای اچ پی

 

 

فضای طراحی محصولات اچ پی امسال ،همچون سالیان گذشته به صورت ساده و با رنگ ها اختصاصی عرضه شد. تنها تفاوتی که در بخش طراحی ، برخی از این محصولات دیده می شود. اضافه شدن سبک مینیمال به محصولات می باشد. انتظار می رود تا اچ پی در سالیان پیش رو بخواهد. تا از این سبک به صورت بیشتری مخصوصا در دسته بندی لپ تاپ های خود استفاده نماید. با این حال می توانیم انتظار سبک جدید از محصولات را در دسته ی ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی داشته باشیم.

 

تازه های دنیای اچ پی | ماشین های اداری

تازه های دنیای اچ پی | ماشین های اداری اچ پی : در نظر داشته باشید. که پرینتر های اچ پی در سه دسته ی ، تک کاره ، سه کاره ، چهار کاره می باشد. به طور کلی دستگاه های Multifunction توانستند تا در طی این رکورد فروش مناسبی را از خود بجای بگذارد. البته امسال بیشتر از سال گذشته تکنولوژی و عملکرد دستگاه های سه بعدی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اچ پی در طول این سالها ، توانسته تا با ساخت این محصولات ، محبوبیت بیشتری را از آن محصولات خود کند. لذا توجه به این موضوع و البته عملکرد چاپگر های سه بعدی نیز در این بخش خالی از لطف نبود.

طبق ادعای کمپانی، ماشین های اداری اچ پی از امسال ، با پردازنده های قوی تری به بازار عرضه می شوند. البته این تغییر تنها در محصولات جدید اعمال می شود. البته نگران نباشید ، محصولات قدیمی تر با اصلاح ورژن سیستمی خود ، قابلیت ها جدید را به شما کاربران ارائه می دهند. همواره در دستورالعملهای اچ پی برای دستگاه های چاپگر جدید آماده که باگ های سیستمی ، رابط کاربری ، اتصالات بی سیم در این نسل به طور کلی ارتقا پیدا خواهد کرد. از این رو دیگر نگرانی نصب افزونه و خدمات هوشمند را بروی سیستم های اداری خود نداشته باشید.

 

 

تازه های دنیای اچ پی

تکنولوژی جدید اچ پی | تازه های دنیای اچ پی

ماشین های رایانه ای اچ پی : در طی سال های گذشته اچ پی بروی پروژه های شخصی سازی و دسته بندی لپ تاپ ، سرور ، آل این وان و … خود در زمینه ی ماشین های رایانه ای بسیار کار نموده است. از این رو ما شاهد دسته بندی های خارق العاده همچون Creative ، Gaming series، Everything mashcines و … بودیم.

امسال و با گسترش هوش های مصنوعی ، اچ پی در تلاش است تا استارت این قابلیت را در تمامی محصولات اداری و رایانه ای خود بزند. انتظار می رود که اچ پی ابتدا طرح شروع این قابلیت را به صورت گسترده بروی لپ تاپ ها ، تبلت ، افزونه های هوشمند و اپلیکیشن های خود بزند. البته در نظر داشته باشید. که استارت هوش مصنوعی اچ پی در ابتدا با سری کروم بوک ها و با همکاری Google os توسط این دو کمپانی زده شده است. شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

تکنولوژی جدید اچ پی
تازه های دنیای اچ پی

 

تازه های چاپگرها

بهترین کارایی در اسمارت اینستالرهای جدید امکان شناسایی دیوایس های متنوع بدون نیاز به واسطه هایی همچون مودم از طریق دایرکت و بصورت بی سیم هست. در این تکنولوژی این امکان فراهم شده تا کاربر به راحتی و از طرق مختلف شناسایی هوشمند وایرلس پرینتر را در دیوایس انجام دهد تا احتیاجی به کانفیگ مودم نباشد. تازه های دنیای اچ پی | در بهترین حالت از استفاده مواد مصرفی نیز در پرینترهای اچ پی تکنولوژی حذف چیپ ریدر این امکان را برای کاربر فراهم میکند تا بدون نیاز به تعویض چیپ با هر بار شارژ فرایند چیپ ریدر را حذف و با نصب برنامه پرینتر را بی نیاز از این تراشه بحث برانگیز کند. شارژ کارتریج های لیزری یکی از پرچالش ترین مسائل مورد بحث در بین کاربران پرینترهای جدید گزارش شده است.