باتری اینترنال HP | نحوه ی تعویض باتری لپتاپ اچ پی  ، نحوه ی تعویض باتری های آنبورد به چه صورتی می باشد؟ عموما باتری های لپ تاپ به دو صورت طراحی و ساخته می شوند. باتری هایی که درون لپ تاپ هستند که اصطلاحا به آنها اینترنال و باتری هایی که خارج لپ تاپ می باشند که به آنها کسترنال می گویند. بیشتر لپ تاپ ها از باتری اکسترنال استفاده می کنند. نحوه ی تعویض این باتری ها بسیار ساده می باشد و نیاز به آموزشی ندارد.

 

 

باتری اینترنال

اما باتری های اینترنال به دلیل اینکه درون کیس لپ تاپ قرار گرفته اند ، کمی تعویض آنها دشوار تر از نسل قدیمی تر خود شده. برای این کار ابتدا باید لپ تاپ شما باز شود. پیشنهاد می شود در صورتی که تخصص کافی نسبت به تعویض قطعات لپ تاپ ندارید. به هیچ عنوان این کار را انجام دهد.

 

باتری اینترنال 
باتری اینترنال

 

انجام این کار بدون تخصص کافی ممکن است نسبت به دیگر قطعات حساس لپ تاپ آسیب های کلی وارد شود. همچنین توجه داشته باشید که باتری لپ تاپ اچ پی ، قطعه ایی بسیار حساس می باشد. در هنگام تعویض آن بسیار دقت کنید تا آسیبی به آن نرسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی تماس حاصل فرمایید. ارتقا گرافیک لپتاپHP در نمایندگی رسمی، برای کسب اطلاعات بیشتر ببا ما تماس حاصل فرمایید.

 

تعویض باتری اینترنال لپ تاپ HP

پیش از شروع تعویض باتری ، اچ پی قاب D لپ تاپ را باز کنید تا به باتری اینترنال اچ پی دسترسی پیدا کنید. قاب D همان قاب زیری لپ تاپ می باشد. با استفاده از یک پیچ گوشتی مخصوص ، درب پایینی لپ تاپ را باز کنید. سپس با استفاده از پیچ گوشتی ، پیچ ها حاشیه ی باتری را باز کنید.

 

تعویض باتری اینترنال لپ تاپ HP 
باتری اینترنال

 

توجه داشته باشید که هنگام باز کردن باتری لپ تاپ اچ پی هیچ آسیبی به پیچ ها وارد نشود. روی باتری های اینترنال حاشیه پارچه موجود می باشد ، سعی کنید به هیچ عنوان ضربه ایی به آن وارد نشود. هشدار : از ضربه زدن و حرارت دادن به باتری به صورت جدی خودداری کنید.

 

خرید باتری اینترنال اورجینال لپ تاپ HP

پیچ باتری لپ تاپ اچ پی از سری P1 فلیپس می باشد. تمامی این پیچ ها را از مدار ورودی باتری بر دارید. برای برداشتن باتری باید لبه ی پایینی این قطعه را کج کنید تا این قطعه به راحتی بیرون بیاید. باتری را به صورت کامل از توی سیستم جدا کنید. توجه داشته باشید که باتری قدیمی تان را در جای گرم و رو به نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.

 

خرید باتری اینترنال اورجینال لپ تاپ HP
باتری اینترنال

 

نحوه ی خرید باتری های اینترنال لپ تاپ اچ پی . توجه داشته باشید که حتما از باتری های مرغوب و تاریخ دار برای لپ تاپ خود استفاده می کنید. زیرا که باتری های متفرقه آسیب های جدی به لپ تاپ وارد می کنند. باتری های نامرغوب با داغ شدن بیش از حد ، می توانند روند کار بقیه ی اجزای سیستم را به مشکل بیاندازند. برای خرید باتری اورجینال با گارانتی طول مصرف ، به کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان ، باتری اینترنال اچ پی را با مناسب ترین قیمت به دست شما می رسانیم.

 

تعویض باتری آنبورد لپ تاپ اچ پی

جای گذاری صحیح باتری ، باتری خود را در از پک مخصوص باز کرده و در جای مناسب خود قرار دهید.تمامی اتصالات آن را وصل کرده و سپس پیچ مرتبط با باتری را ببندید. حال پس از بستن پیچ اصلی ، پیچ های فلیپس P1 حاشیه ی لپ تاپ را هم به درستی ببندید. نحوه ی تعویض LCD لپتاپ HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

تعویض باتری آنبورد لپ تاپ اچ پی
باتری اینترنال

 

اگر تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید ، دیگر کاری نماندخ و باتری اینترنال ، برای لپ تاپ شما شروع به کار می کند. توجه داشته باشید پس از اینکه باتری را سر جای خود قرار دادید ، حتما قاب D یا همان قاب زیری لپ تاپ را ببندید.

 

تعمیرات سخت افزار لپ تاپ اچ پی در شمال تهران

زمان آن رسیده تا از لپ تاپ خود تست بگیرید. برای شروع ابتدا با استفاده از دکمه ی پاور ، سیستم خود را روشن کنید. پس از اینکه سیستم پردازش خود را به طور کل انجام داد، لپ تاپ را به شارژ متصل کنید. برای اینکه باتری شارژ شود نیاز به چند ساعت ذخیره سازی نیرو می باشد.

 

تعمیرات سخت افزار لپ تاپ اچ پی در شمال تهران 

 

پس از اینکه باتری شما به فول شارژ رسید ، شارژر را از آن جدا نمایید. حال وقت آن رسیده ، تا عملکرد آن را بدون اتصال شارژ مستقیم بسنجید. اگر بدون هیچ مشکلی با استفاده از شارژ ذخیره ی خود درون باتری اینترنال ادامه داد ، به این معنی است که شما تمامی مراحل را به درستی پشت سر گذاشتید. اگر دچار ایراد بود تمامی مراحل را با دقت مرور کنید. همچنین شما می توانید با مشاهده ی ویدیو بالا ، تعویض باتری اینترنال HP را به راحتی انجام دهید. همچنین شما می توانید با کارشناسان بخش فنی لپتاپ HP  تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود.