باتری اکسترنال HP | آشنایی بیشتر با باتری خارجی لپتاپ اچ پی در این پست قصد داریم. تا با نگاهی دقیق تر ، باتری های خارجی لپ تاپ اچ پی را بررسی کنیم. با ما در ادامه همراه شوید. تا بتوانیم در رابطه با بررسی و مشخصات لپ تاپ های اچ پی.اطلاعات بیشتری را کسب نماییم. باتری لپ تاپ به عنوان یک قطعه ی مصرفی مهم برای رایانه های همراه اچ پی به حساب می آید. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی.مرجع مجاز قطعات لپ تاپHP  می باشد. شما می توانید از طریق شماره تماس 89392 با ما همراه شوید.

 

 

باتری اکسترنال HP

چندی پیش در رابطه با باتری های داخلی لپ تاپ HP یا باتری اینترنال صفحه ای را ایجاد کردیم. که در آن به شما کاربرانی که از لپ تاپ های اچ پی که به صورت باتری اینترنال استفاده می‌نمایند. آموزش های لازم جهت تعویض باتری اینترنال لپ تاپ hp را دادیم. اما در این پست تصمیم گرفتیم تا کمی فضا متفاوت تر از پست قبلی باشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های اچ پی. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

 

باتری اکسترنال HP
باتری اکسترنال HP

 

یکی از ساده ترین راه های خرید باتری اکسترنال لپ تاپ hp.آشنایی کامل شما با مدل لپ تاپ تان می باشد. مطمئناً اگر از لپ تاپ hp استفاده می نمایید. می دانید می دانید که اهمیت باتری لپ تاپ اچ پی در این محصول بسیار مهم می باشد. پس اگر شما از لپ تاپ اچ پی استفاده می کنید و قصد خرید باطری نو برای سیستم خود را دارید. تنها کافیست که با یک تماس با بخش فروش قطعات رایانه اچ پی در غرب تهران مدل لپ تاپ خود را به کارشناسان ما اعلام نمایید. کارشناسان ما به سرعت قطعات لازم لپ تاپ شما را فراهم می نمایند.

 

نمایندگی فروش اچ پی در غرب تهران

گزینه دیگر در رابطه با خرید باتری لپ تاپ موجود می باشد. اگر شما به هر نحوی نام لپ تاپ خود را به یاد نمی آورید. می توانید با چند ترفند ساده از نقاط مختلف لپ تاپ. مدل سیستم خود را شناسایی کنید. یکی از آسان ترین راه های دسترسی به مدل لپ تاپ شناسایی سریال نامبر دستگاه می باشد. شما می توانید برای شناسایی این کد باطری اکسترنال خود را از لپ تاپ بیرون آورده و سپس با استفاده از سیستم شناسایی که بر زیر قاب باتری لپ تاپ ذکر شده مدل لپ تاپ را شناسایی کنید.

 

همانطور که می دانید راه های مختلفی برای شناسایی مدل لپ تاپ شما جهت خرید قطعات مربوط به سیستم علی الخصوص باطری اکسترنال موجود می باشد. شما می توانید از طریق اطلاعات شخصی information PC تمامی اطلاعات مربوط به سیستم خود را استخراج کنید. اگر در این راه به مانعی برخورد کردید. با کارشناسان ما در نمایندگی غرب تهران واحد تعمیرات در ارتباط باشید. کارشناسان ما مفتخر است تا در این راه شما را یاری نمایند.

 

نمایندگی فروش اچ پی در غرب تهران 
باتری اکسترنال HP

 

چگونه می توانیم باتری اکسترنال لپ تاپ hp را به صورت رسمی و اورجینال خریداری کنیم. اصلی ترین و مهمترین دغدغه های خریداران برند اچ پی شناسایی و خرید محصول اورجینال این برند می باشد. متاسفانه با گسترش بیش از حد قطعات غیر مرغوب و متفرقه در بازار. پیدایش محصول با کیفیت شرکتی سخت به نظر می‌آید‌. شما میتوانید با ارتباط با بخش فروش نمایندگی hp در غرب تهران باتری اکسترنال لپ تاپ خود را به صورت شرکتی و همراه با گارانتی و پشتیبانی خریداری نمایید.

 

ویژگی باتری خارجی HP

اگر بخواهیم باتری لپ تاپ اکسترنال را برای شما خیلی مختصر و مفید در چند ثانیه شرح دهیم. باید بگوییم که باتری به عنوان یکی از قطعات مهم و مصرفی در لپ تاپ های اچ پی به حساب می آید. باتری های لپ تاپ اچ پی عموماً به دو شکل طراحی و توزیع شده اند. باتری های داخلی یا اینترنال و باتری های خارجی و اکسترنال. همچنین باتری ها از هسته های پردازنده متفاوتی بهره مند می باشند.

 

ویژگی باتری خارجی HP 
باتری اکسترنال HP

 

اگر در روند کار باتری لپ تاپ اکسترنال ایرادی پیش بیاید و باتری قابلیت انتقال نیرو یا همان شارژ خود را از دست دهد. چه اتفاقی برای لپ تاپ اچ پی ما می افتد. یکی از اصلی ترین ویژگی های لپ تاپ نسبت به دستگاه های pc قابلیت جابجایی این سیستم ها می باشد. رایانه همراه نامی است که به لپتاپ ها اختصاص داده شده است. این نام به ما این پیام را می دهد که می توانیم از رایانه خود در مکان های متفاوت استفاده نماییم و دیگر همانند pc درگیر جا و مکان نیست.

 

این توضیحات در رابطه با لپ تاپ hp کاملاً صحیح می باشد. اما اگر لپ تاپ ها از قطعه‌ای به نام باتری نتوانند استفاده کنند دیگر به ما  قابلیت همراهی در هر مکان را نمی‌دهند. زیرا که این دستگاه ها باید به برق مستقیم جهت روشن شدن وصل شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فنی لپ تاپ hp در غرب تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی قطعات لپ تاپ HP در غرب تهران

باتری لپ تاپ اکسترنال برخلاف اینترنال ها نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد. به گونه‌ای که افراد دیگر نیازی به آموزش نصب آن ندارند بلکه می توانند با استفاده از ضامن و زبانهای این سیستم باتری خود را وصل / قطع کنند.

چه شرایطی نمایندگی ها را از سایر فروشگاه های متفرقه متمایز می نماید:

  •  اصلی ترین این شرایط مربوط به گارانتی معتبر و شرکتی می شود.
  •  نمایندگی همواره در تلاش است تا قطعات را با نازلترین قیمت به دست مصرف کنندگان برساند.
  • شما با خرید از نمایندگی رسمی می توانید از خدمات ویژه ای بهره مند شوید.
  • همچنین تمامی سرویس های دوره ای شما در نمایندگی رسمی اچ پی ثبت خواهد شد.

 

توجه داشته باشید که هر یک از  باتری های اکسترنال دارای ویژگی های مربوط به خود می باشد. از این سری ویژگی‌ها می‌توان به سازگاری با لپ تاپ ها، ظرفیت باتری ، ولتاژ باتری ، نوع باتری و پردازنده آن اشاره کرد. شما می توانید برای خرید باتری اکسترنال یا خارجی مرتبط با لپ تاپ اچ پی خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی غرب تماس حاصل فرمایید. با ما همراه شوید.

 

نمایندگی قطعات لپ تاپ HP در غرب تهران 
باتری اکسترنال HP