اسکنر تخت HP G3110 | نمایندگی فروش اچ پی غرب تهران .  امروز و در این پست تصمیم گرفته ایم تا در ارتباط با فروش و خدمات پس از  فروش سری پر طرفدار و محبوب. اسکنر اچ پی یعنی 3110 در نمایندگی رسمی غرب تهران بررسی های لازم را انجام دهیم. بنا به درخواست بسیاری از کاربران اچ پی .تیم تخصصی نمایندگی اچچ پی در غرب تهران تصمیم گرفتیم . که نکات مثبت و منفی اسکنر تخت اچ پی مدل Hewlett-Packard Scanjet G3110 را به صورت تخصصی بررسی نماییم. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فروش ویژه ی این محصول با کاشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در غرب تهران تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما عزیزان باشند.

 

 

اسکنر تخت HP G3110

اچ پی با ساخت اسکنر 3110 تصمیم بر این دارد تا بتواند . دستگاهی مقرون به صرفه با پذیرش امکاناتی در سطح بالا برای کاربران خود فراهم سازد. اسکنر تخت Hewlett-Packard Scanjet G3110 به کاربران و مصرف کنندگان این برند این امکان را می دهد تا بتوانند.  اسکن با کیفیت بالا از اسناد ، عکس ها ، اسلایدها و نگاتیوهای 35 میلی متری را با وضوح باور نکردنی 4800 در 9600dpi و ارائه رنگ فوق العاده به لطف رنگ 48 بیتی تولید کنند. کیفیت لاین اسکنر همواره در هم رده های خود مثال زدنی می باشد. همانطور که گفته شد اسکنر اچ پی 3110 توانایی اسکن اسناد با کیفیت 4800 در 9600dpi را دارد.

 

اسکنر تخت HP G3110
اسکنر تخت HP G3110

 

یکی از مواردی که بسیاری از کاربران ، جدیدا به آن اشاره می نمایند اسکن اسناد 3D می باشد. بسیاری از افراد در اولویت های انتخابی خود هنگام خرید اسکنر اچ پی به موارد زیادی چون ، سرعت ، کیفیت ، ذخیره ی خروجی اسناد و … اهمیت بسیاری می دهند. اما در ارتباط با بخش اسکن سه بعدی بسیاری از دستگاه ها این قابلیت را ارائه نمی دهند. در ارتباط با اسکنر 3110 باید اضافه کنیم که این دستگاه حتی موارد سه بعدی را اسکن می کند . 3110 اچ پی به طرز بی نظیری در اسکن جزئیات و عمق را به درستی ضبط می نماید.

 

مشخصات فنی HP 3110 Flatbed | اسکنر تخت HP G3110

پیش از این که مشخصات فنی 3110 را بررسی کنیم. توجه داشته باشید که کارشناسان ما در مرکز رسمی اسکنر HP غرب تهران در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی می توانند اطلاعات کاملی را در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی به شما دوستان عزیز ارائه دهند. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 89392 نمایندگی غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

 

رابط شفافیت داخلی اسکنر اچ پی G3110 توانایی اسکن حداکثر 4 اسلاید یا 5 نگاتیو را به طور کاملا راحت به شما می دهد.  شما می توانید سه عکس 6*4 اینچی را همزمان با قابلیت پردازش چندکاره ایی اسکنر 3110 اسکن کنید. یکی از قابلیت های دوست داشتنی و کاربردی 3110 نرم افزار تصویر آن می باشد. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا ویرایش های دقیقی را انجام دهند.

به عنوان مثال شما می توانید سریع و آسان قرمزی چشم را از بین ببرید.  عکس های اسکن شده ، نمایش جزئیات در عکس های تیره ، بازگرداندن رنگ های محو شده یا اصلاح اکثر نقص ها و خط و خش های عکس های آسیب دیده از سری قابلیت های نرم افزاری اسکنر تخت اچ پی G3110 می باشد. حال که وارد بخش نرم افزاری این سری از اسکنر محبوب اچ پی شده ایم بهتر است بدانید که اسکنر G3110 دارای نرم افزار OCR است. نرم افزار OCR  به کاربران این امکان را میدهد تا بتوانند اسناد مهم را اسکن کرده و ویرایشات لازم را بروی آنها اعمال کنند.

 

مشخصات فنی HP 3110 Flatbed | اسکنر تخت HP G3110
اسکنر تخت HP G3110

 

اسکن همه کاره اچ پی 3110 تخت| مرکز فروش غرب تهران

Scanjet G3110 دارای قابلیت های بسیاری در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ایی می باشد. به عنوان مثال به شما این امکان را می دهد تا اندازه عکس ،  یا اسلایدرهای 35 میلی متری یا نگاتیو را به راحتی اسکن کنید .

در ابتدای متنمان اشاره ی کوچکی به کیفیت اسکنر داشتم . تحربه ی کیفیت اسکن واقعی با استفاده از G3110 . عکس ، متن ، اسلایدها و…  را با وضوح 4800 در 9600 نقطه در اینچ اسکن کنید. در نظر داشته باشید که DPI به معنای کیفیت هر نقطه در اینچ می باشد. اسکنر 3110 به کاربران اچ پی این امکان را می دهد تا تا با رنگ 48 بیتی از دقت رنگ و بازتولید عکس برتر برخوردار شوند.

 

اسکن همه کاره اچ پی 3110 تخت| مرکز فروش غرب تهران
اسکنر تخت HP G3110

 

اسکن ، ویرایش و مدیریت عکس ها با استفاده از اسکنر تخت HP 3110 عکسهای خود را اسکن کنید. تا چاپهای زیبا و واقعی داشته باشند . همچنین شما می توایند اعکس های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا در رایانه شخصیتان آن ها را ذخیره کنید. سپس عکس ها را بدون پیوست فایل ، با استفاده از نرم افزار HP Photosmart سازماندهی ، ویرایش و ایمیل کنید. همه چیز درباره ی اسکنر HP 3110 با استفاده از اسکن های واضح ، یک پرونده ایمن و دیجیتالی از همه اسناد مهم خود داشته باشید و از ویرایش اسناد و مجلات متن قابل ویرایش ایجاد کنید.

 

عملکرد سریع HP scanerjet G3110 |نمایندگی غرب تهران

شما می توانید با استفاده از اسکنر جی 3110 بازیابی سریع ، آسان عکس را به راحتی انجام دهید. به آسانی عکس ها ، اسلایدها و نگاتیوها را با HP Real Life Technologies افزایش و بازیابی کنید. گرد و غبار و خط و خش را از بین ببرید یا رنگ محو شده را از تصاویر اسکن شده برگردانید . شما می توانید با استفاده از اسکنر تخت اچ پی  3110 مناطق تیره را با استفاده از HP Adaptive Lighting روشن کنید. به علاوه ، می توانید اسلایدها و نگاتیوهای 35 میلی متری را به راحتی به فایل های دیجیتالی تبدیل کنید که شیوه ی مناسبی برای ، اشتراک گذاری و ذخیره سازی می باشد.

 

عملکرد سریع HP scanerjet G3110 |نمایندگی غرب تهران 
اسکنر تخت HP G3110

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اسکنر اچ پی در غرب

استفاده آسان با نتایج سریع.با اسکن سریع پیش نمایش در عرض 11 ثانیه سریع شروع به اسکن اسناد کنید و به راحتی عکس ها را اسکن ، کپی و ایمیل کنید. در نظر داشته باشید که شما می توانید اناد خورد را به راحتی به PDF تبدیل نمایید. تنها  با استفاده از دکمه های یک لمس روی درب اسکنرها به راحتی آماده ی ارسال و به اشتراک گذاری از طریق پست الکترونیکی باشند. علاوه بر این ، رابط USB Hi-Speed ​​USB 2.0 تضمین می کند که اسکن های شما به سرعت به رایانه شما منتقل می شود. در این پست تصمیم داشتیم تا بتوانیم با کمک تیم تخصصیمان بررسی های لازم اسکنر اچ پی 3110 را خدمت شما دوستداران این برند ارائه کنیم. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اسکنر اچ پی در غرب
اسکنر تخت HP G3110