اسپیکر لپتاپ ، نحوه ی تعویض ، HP ENVY ، در این پست قصد داریم که به شما آموزش دهیم ، چگونه می توانید اسپیکر لپ تاپ اچ پی انوی HP envy را تعویض کنید. در نظر داشته باشید که برای انجام این کار داشتن ابزار مناسب به شدت ضروری می باشد. همچنی اگر از پیش تخصصی در رابطه با این موضوع ندارید، بهتر است این کار را انجام ندهید.

 

 

اسپیکر لپتاپ

اسپیکر ها در لپ تاپ های اچ پی نقش بسیار اساسی و مهمی را ایفا می کنند. مطمئنا بلندگو ها را در HP envy  می توان به عنوان یک قطعه ی بسیار مهم و کار آمد ، محسوب کرد. اسپیکر ها از سری قطعاتی هستند که به صورت پیش فرض همیشه اکتیو هستند. از همین رو احتمال خرابی این قطعه نیز نسبت به سایر قطعات ، کمی بیشتر می باشد. نحوه ی بازگردانی لپ تاپ اچ پی ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

اسپیکر لپتاپ
اسپیکر لپتاپ

 

همانطور که گفته شد ، تعویض این قطعه نیاز به ابزار و تخصص کافی دارد. پس پیشنهاد می شود هنگام اینگونه ایرادات در لپ تاپ ENVY با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وب سایت ما را همراهی کنید. کارگاه تعمیر لپتاپ HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرماید.

 

 

تعویض اسپیکر لپتاپ در نمایندگی HP غرب تهران

 

در بسیاری از گزارش ها خوانده شده که ، خیلی از کاربران در خواست نمودند. که ایراد صدا را از بخش نرم افزاری برطرف کنند. بهتر است بدانید زمانی می توان ، این ایراد را از بخش نرم افزار حل نمود که ، هیچ آسیبی بردی به اسپیکر اینترنال لپ تاپ وارد نشده باشد. در این صورت می توان از طریق تنظیمات ویندوز ، ایرادات صدا را در پارتیشن های مختلف حل نمود.

 

اما اگر لپ تاپ شما دچار ضعف از طریق اسپیکر داخلی شده باشد ، راهی جز تعویض آن نخواهید داشت. در ادامه تعویض ، اسپیکر را به شما آموزش خواهیم داد. بهتر است قبل از آن به یک سری نکات نسبت به تعویض بلندگو های لپ تاپ اچ پی یادآوری کنیم. اولین نکته ای که بهتر است به آن توجه کنید نحوه ی باز و بسته کردن لپ تاپ اچ پی می باشد.

 

تعویض اسپیکر لپتاپ در نمایندگی HP غرب تهران
اسپیکر لپتاپ

تنظیمات صدا در لپتاپ های اچ پی

سعی کنید تمامی مراحل باز بسه کردن ، برد و لپ تاپ را به خطر بسپارید. دومین نکته ی مهم در رابطه با اتصالات لپ تاپ می باشد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان اتصالات را اشتباه وصل نکنید. سومین نکته ی مهم در رابطه با برق لپ تاپ می باشد. هنگام تعویض لپ تاپ ، مطمئن شوید که لپ تاپ شما به برق وصل نمی باشد.

 

نحوه ی تعویض اسپکر HP ENVY

توجه داشته باشید، که این آموزش مربوط به لپ تاپ های انوی کمپانی اچ پی می باشد. برای شروع ابتدا لپ تاپ خود را خاموش کرده و باتری را ، از دستگاه خارج نمایید. در این مدل از لپ تاپ های اچ پی شما می توانید به راحتی دی وی دی رایتر DVDrw را ا ز لپ تاپ جدا نمایید.

 

نحوه ی تعویض اسپکر HP ENVY
اسپیکر لپتاپ

 

پس از اینکه قاب D لپ تاپ را باز کردید می توانید به ، اسپیکر دسترسی پیدا کنید. ووفر ابتدایی لپ تاپ را از دستگاه جدا کید. مسیر کامل بلندگو را برای تعویض ، به خاطر بسپارید. همچنین شما می توانید از طریق ویدیویی که در ابتدای صفحه قرار گرفته ، این مراحل را ، اده تر دنبال کنید.

 

برطرف کردن ایراد صدا در HP ENVY

کابل های بلندگوی جلویی را از اتصال روی برد  Frot speakers سیستم جدا کنید. در این بخش کابل بلندگوی جلویی را از کانال مسیریابی که آن را به درپوش بالایی محکم می کند ، بردارید. در این هنگام دو اسپیکر جلویی لپ تاپ ، به چند پیچ 2 میلی p1 مجهز شده اند. با استفاده از ابزار مرتبط این پیچ ها را باز کنید. حال زمان آن رسیده تا بلندگو های جلویی را از لپ تاپ HP ENVY جدا نمایید.

 

تعویض بلندگوهای لپ تاپ اچ پی

پس از اینکه بلندگو های جدید را تهیه کردید آنها را از پک مخصوص باز نمایید. پس از اینکه اسپیکر ها جدید را با کردید ، آن ها را روی پین های تراز ، روی جلد بالایی لپ تاپ قرار دهید. بین بلندگوهای جلو پایه ها، پیچ هایی قرار گرفته اند. دو پیچ 2 میلیمتری P1 . پیچ ها را کاملا ببندید، تا اسپیکر ها به برد متصل شوند.

 

تعویض بلندگوهای لپ تاپ اچ پی
اسپیکر لپتاپ

 

پس از اینکه تمامی پیچ های مربروط به اسپیکر جلویی لپ تاپ را بستید ، به سراغ کابل بلندگو بروید و آن را به کانکتور در برد سیستم لپ تاپ اچ پی متصل نمایید. سپس کابل بلندگوی جلویی را از طریق کانال مسیریابی که آن را به درپوش بالایی محکم می کند. هدایت کنید.

 

کارشناسان ما در نمایندگی غرب تهران

 

هنگامی که تمامی این مراحل را به درستی پیش بردید ، تقریبا سیستم شما آمادست که از این پس ، با اسپیکر جدید ، فعالیت خود را آغاز کند. برای تکمیل مراحل ابتدا درایور نوری یا همان DVDrw را به لپ تاپ خود وصل نمایید. سپس وقت آن رسیده تا قاب D لپ تاپ را که در ابتدا ، آن را جدا کرده بودید . به لپ تاپ متصل کنید.

 

کارشناسان ما در نمایندگی غرب تهران
اسپیکر لپتاپ

 

آخرین مرحله ی ما ، جا زدن باتری و روشن کردن لپ تاپ می باشد. لپ تاپ انوی خود را روشن کنید. هنگامی که لپ تاپ شما روشن شد ، تستی از اسپیکر آن بگیرید. اگر خروجی این تست ، صدایی واضح و شفاف بود. این یعنی شما تمامی مراحل را به درستی پیش برده اید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی تعویض و نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی ، با مشاوران و کارشناسان HP ENVY  همراه شوید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.