ارسال و دریافت فکس در چهارکاره های اچ پی | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با موضوع ارسال و دریافت فکس در پرینتر های اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و در ادامه سوالات متداول در این زمینه را خدمت شما کاربران گرامی بیان نماییم. پیشنهاد می شود تا اگر به عنوان یک کاربر نیاز به راه اندازی و ارسال و دریافت فکس از طریق پرینتر های Multifunction را دارید در ادامه همراه ما باشید.

همانطور که می دانید از دستگاه های فکس HP یا چاپگر HP با قابلیت فکس ، برای ارسال اسناد به دستگاه های دیگری استفاده کنید. حال ممکن است بنا به دلایل متفاوت در ادامه هر یک از این دستگاه ها دچار ایراداتی شوند. در بیشتر موارد، فکس ها به صورت سنتی راه اندازی می شوند و تماما نیاز به خطوط ثابت دارند. در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مرکز قطعات پرینتر های HP نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال و دریافت فکس

ارسال و دریافت فکس در پرینتر های اچ پی موضوع و قابلیتی است که برای خیلی کاربران مهم و قابل اهمیت می باشد. با پیشرفت تکنولوژی  و گسترش راه های ارتباطی همواره شاهد استفاده ی بسیاری از کاربران از قابلیت فکس می باشیم. بسیاری از کاربران با نصب پرینتر های اچ پی و نصب قابلیت فکس این دستگاه ها با استفاده از خطوط و کابل های دو زوج کار خود را آغاز می کنند. بسیاری دیگر برای راه اندازی این سری از دستگاه ها از نرم افزار های کمکی استفاده می نمایند.

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نکاتی مهم مبنی بر خدمات دستگاه های فکس بررسی های لازم را انجام دهیم. بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی ارسال و دریافت فکس توسط پرینتر های چند کاره گزارشاتی را به واحد فنی HP ارسال نموده اند. در نظر داشته باشید که بررسی و نصب فکس در پرینتر های چند کاره کاری آسان و بدون دردسر می باشد. شما نیز می توانید از دو طریق آن را انجام دهید.

در مرحله ی اول تنها کافیست تا با نصب فول ورژن پرینتر خود مراحل اولیه را آغاز کنید. پس از نصب کامل در نظر داشته باشید که حتما جهت راه اندازی فکس از کابل دو زوج و خطوط ثابت استفاده نمایید. پس از نصب فول ورژن و اتصال تمامی ارتباطات شما می توانید به راحتی اسناد خود را ارسال و دریافت نمایید. در نظر داشته اگر در طول نصب و اتصال دستگاه فکس خود با مشکلاتی رو به رو شدید. می توانید با کارشناسان ما در واحد فنی HP در ارتباط باشید.

 

 

 

ارسال و دریافت فکس

 

رفع ایراد فکس | دریافت فکس

طبق توضیحات بخش قبلی بسیاری از کاربران در ارتباط با تنظیمات فکس پرینتر های چند کاره با مشکلاتی رو به رو می شوند.  در نظر داشته باشید که شما می توانید به تنظیمات دستگاه های فکس خود ، از دو طریق دسترسی داشته باشید. در پرینتر های چهار کاره ای که دارای پنل می باشند . تنها کافیست تا شما پنل را روشن کرده ، به منوی FAX رفته و در آن جا به راحتی تمامی بخش ارسال و دریافت فکس خود را ویرایش کنید. همچنین برای دستگاه هایی که دارای منوی FAX نمی باشند ف کاربران می توانند از منوی Setting به این تنظیمات دسترسی پیدا کرده و از آن طریق به منوی دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگر های چهارکاره ی ارزان اچ پی با ما همراه شوید.

همچنین در چاپگر های چهار کاره ای که فاقد پنل می باشند. کاربران می تواند پس از نصب دستگاه هم از طریق افزونه ی نصب شده و هم از طریق تنظیمات سیستمی ، به منوی فکس دسترسی پیدا کنند. البته در نظر داشته باشید که نوع عملکرد فکس در تمامی مدل های پرینتر های HP می تواند متفاوت ظاهر شود. از این رو شما می توانید جهت نصب دستگاه فکس خود از کارشناسان HP کمک بگیرید. نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در نظر دارد تا در جهت رفاه کاربران خدمات فکس را در محل خدمت کاربران ارائه دهد.

 

 

 

 

رفع ایراد فکس

 

دسترسی به بخش ویرایش فکس | ارسال فکس

در نظر داشته باشید که فکس می تواند گزینه ی مثبتی برای هر سازمان ، اداره ، ارگان و فضا های اداری و خصوصی به حساب بی آید. و همچنین بسیاری از کاربران مجبور به استفاده از این قابلیت می باشند. دسترسی به منوی ویرایش دستگاه های فکس اچ پی این امکان را به کاربران می دهد. تا بتوانند به صورت دلخواه فضای پنل و نوع ارسال و دریافت دستگاه خود را چک کنند. شما می توانید از این قابلیت در دو فضا بهرمند شوید. فضای اول افزونه ی نصب شده یا درایور پرینتر و فضای دوم تنظیمات فکس پنل دستگاه می باشد.

 

 

 

 

دسترسی به بخش ویرایش فکس